ادامه تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا
نوشته شده توسط : saheleaftab12

ادامه تحصیل در رشته پزشکی در ایتالیا

کشور ایتالیا در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی در دانشگاه های خود و در همه سطوح تحصیلی نموده و توانسته دانشجویان بسیار زیادی را از سرتاسر دنیا پذیرش نماید. خارج از اینکه این کشور یکی از بهترین کشور های ارائه دهنده خدمات تحصیلی به دانشجویان خارجی می باشد ، سطوح بالای  دانش و اطلاعات فوق العاده مدرسین و امکانات بی نظیر دانشگاه های این کشور همواره باعث افزایش جمعیت دانشجو در این کشور و علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور شده است .

اما از سال 2009 رویکرد برخی از این دانشگاه ها تغییرات زیادی کرد و دانشگاه های این کشور شروع به تدریس به زبان انگلیسی را در اکثر رشته ها و بخصوص پزشکی آغاز نمودند.  با توجه به اینکه سطح پزشکی در کشور ایتالیا در درجه بالای اعتبار به سر می برد ، این موهبت را دانشگاه های این کشور هم در راس ماموریت خود قرار داده و توانسته اند پزشکان معتبری را تحوصل جوامع مختلف در دنیا بدهند .

در ابتدا این دانشگاه پاویا بود که تدریس رشته پزشکی را به زبان انگلیسی در این ایتالیا بنیان نهاد و در پی آن دانشگاه های میلان و روم و ناپل هم این کار را در دستور کار خود قرار دادند . جالب است بدانید بسیاری از علاقمندان به تحصیل در پزشکی از کانادا و آمریکا نیز به ایتالیا برای ادامه تحصیل هجوم آورده اند …

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: